Lady Gaga

Lady Gaga den 19 november i Malmö arena är ett faktum! Olea köpte biljetterna idag så nu är det 163 dagar kvar tills we see the big girl enter the stage så att säga!
herregud vad ag längtar! det ska bli så galet jävla roligt för Lady Gaga är så freaking bäst! och jag har heller aldrig varit på nån spelning med nån stor artist. det största jag har varit på är typ IDOL förra året. jag menar spelningen med Amanda Jenssen för nån månad sen var ju på en liten krog/bar här i lilla Helsingborg men detta är ju liksom 2010 mäktigatse underhållare (läste jag i Hänt bild. säker källa)!! SÅ mycket större!

och även om vi inte fick några superplaster eftersom att vi, som alltid, är så himla sent ute, så spelar det ingen roll! i mean, we'll see her?!

Nu kommer jag kunna leva på den tanken i evigheters evigheter. både före och efter själva spelingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0