Känner mig sjukt duktig. Har börjat vakn...

Känner mig sjukt duktig. Har börjat vakna av mig själv innan klockan 10 hela tiden. Tjocknice! Jag börjar känna att jag längtar efter jobbet imorgon. Inte för att det i sig kommer bli så himla roligt. Jag menar vi ska ju trots allt bara städa. Men jag längtar efter det sociala! Har på riktigt inte träffat någon annan än mina föräldrar sedan i torsdags eftermiddag! Absurt. Men nu följer några veckor av konstant socialt sällskap. Så det är kanske på något sätt bra att jag haft en "torka" nu lockar det, på tal om nånting helt annat, att sticka ut och springa en runda. Varför inte liksom? Näe, det blir nog så :) puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0