B-day

today's the day of days! :) haha eller i alla fall så var det min födelsedag :) 16 ljuva år har jag numera spenderat på den här planeten. amazing.

så blev väckt imorse med sång och presenter av min mamma och min kära syster. min pappa är i Bryssel -.-'
fick en massa fina saker! muchos gracias!

åkte sen till maxi och köpte jordgubbar till tårtan och 1 liter som jag & Andrea sen åt till frukost med ovispad grädda. så jäkla gott! <3

På kvällen sen kom min farmor & farfar samt min faster och firade mig så vi åt den galet goda tårtan och tittade på den konsterten som var till hyllning för Kronprinsessan Victora och Daniel Westlings bröllop imorgon. faktiskt en riktigt bra konstert :) Såg btw att svt skulle sända från bröllopet från 8-01.00 imorgon. med två avbrott för rapport i 15 min var... liiite sjukt. Ska ni kolla nått? själv tror jag nog att jag kanske sätter på tv:n vid halv 4 under själva vigslen och slötittar lite då och då. kommer garanterat inte sitta bänkad, så mycket kan jag lova. men vill ändå inte missa allt :)

Dessutom har jag nyss, precis sett klart filmen "The stoning of Soraya M." helt fruktansvärt hemsk film, men ändå så viktig. sjukt sevärd!! men borde se den, verkligen. the story must be told...

och nu borde jag egentligen ligga i min säng och sova för jag måste gå upp klockan 6 imorgon (superhärligt -.-') för att jobba i stallet... och på kvällen ska jag till Linnea och fira henne eftersom att hon fyllde år för 2 veckor sen så det blir nog ingen tidigt kväll då heller.. jaja. ta igen sig kan man göra nån annan gång. jag har ju hela livet på mig att sova!! honestly! i'm just having my sweet sixteen! :D

Ha en bäst helg vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0