uppdate!

uuups. känns som om det var 100 år sen jag skrev ihop ett litet inlägg sist.
lev med det.

idag har jag varit barn :D på riktigt. mitt på dagen idag drog Andrea ut mig till kullarna och så åkte vi pulka där i typ 1 timme :D haha. jag sög på det (äe eller hur. jag visste inte heller att man kunde suga på att åka pulka, visst är det sjukt?!) så min pukla ick sönder och åkte av nån andledning hela tiden åt vänster i den största backen (som faktiskt är den högsta kullen i Helsingborg), så jag landade på grillplatsen -.-' haha (: men lika glad var jag för det :D

och Bea kom hem idag från sin vistelse i Norrland och vad passar då bättre än att Calle och Erik (the Calle & Erik) var i Helsingborg och spelade och singerade? näe, precis, inget. så vi träffades där, men eftersom att jag hade kurs klockan 7 och det stod att dom skulle komma 6, så skulle jag inte hinna få nån signering, det hade jag också insett, men eftersom att domär så jävla sega och var tvugna att berättaocih spela en fanfar varje gång nån köpte en bil (vi var på Bilpartner, en bilaffär) så kom inte Calle upp på scen förrän 1 minut i halv och jag var tvugen att sticka klockan halv för att hinna -.-' så det var helt waste of time, men jag fick träffa Bea lite i alla fall :D <3

sen rida dåja. gosh vad jag behöver en riktig dressyrkurs för en bra ridlärare. tror inte att jag har ridit ordentlig dressyr, för instruktör sen... 1 år tillbaka på en dressyrdag, på ponny, för Johanna. nog bra det känns. Så jag ahr massor att öva på och förbättra, men det är ju lika bra att få det gjort, så man kan bli så bra som möjligt :D

En annan sak som är väldigt roligt, som har satts i rullning lite smått nu. Är att jag, Andrea och 6 till, kanske, noterna kanske, ska åka upp till Stockholm den 12 juni och kolla på KISS på Stockholm stadion. Det fanns en kille på blocket som sålde 8 biljetter dit för 5900, och det delat på 8 blir inte sådär särskilt mycket. Men som sagt har vi inte riktigt bestämt oss för om det är värt det eller inte. Man hade ju kunnat åka till Mamlö också (yes box. Blocket got it all) men då är det ju inte särkert att vi kan åka lika många. och dessutom kosta biljetterna mer... eller ja...
som sagt är inget säkert, men vi har i alla fall börjast kolla upp det, och bara är coolt! :D

näe, nu har jag nog inte sådär särskilt mycket mer att säga, och det här blev faktikst ett ganska långt inlägg. Lite stolt haha. Har inte blivit så många sådana på sista tiden, men vem orkar bry sig :P
och har du fortfarande inte lyssnat på Hanna och Kungsholmens hamn med Melissa Horn (notera: Det är 2 låtar. en som heter Hanna och en som heter Kungsomholmens hamn :P), så borde du göra det nu. Direkt!

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0