idag; fredag

dagen idag har bestått av skolan, as always. inget vanligt arbete idag, utan hade förberedelser inför vårt öppna hus  imorgon vilket innebar att vi satt och försökte komma på en konstruktion för att bygga en bil och få den att gå framåt av egen drivkarft. sen ska vi bygga själva kontruktionen imorgon.

efter skolan gick jag ner till biblioteket för att hitta en lämplig, engelsk bok som jag måste läsa i skolan. Det blev "Hanna's daughters" och "Saving Grace" får se vilken som är bäst lämpad.

hem och ta det lite lugnt en stund innan det blev stallet blev Olea. umgås lite med Zara i kiosken och Bea. Kände mig sen också lite tvugen att delta i us och verksamhetschefen på HFRK  senaste projekt. Fredagsklubben! 2 us-medlemmar anordnar vartannan fredag nån typ av aktivitet. Första gången idag och det blev pizza & film :D
så var kvar på stallet till 9 och cykla sen hem och kolla Let's Dance.

så nu sitter jag  och taggar inför värsta uppesittar kvällen inatt. har massa saker jag vill gör på datan inatt och jag kan berätta att jag skiter fullständigt i att jag måste upp tidigt imorgon. det är ju faktikst helg!

puss nu ska jag kolla klart på Grammisgalan och sen ska jag göra ett bildspel med Sky tror jag. mest för att jag älskar henne <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0