what a day

Vilken dag det blev!

Åkte iväg till Väla för att leta efter en knälång, rörligt kjol som jag skulle ha på mig på dansen senare. Hittade absolut INGEN! i alla fall inte som inte var blommig -.-' istället blev det ett par trekvartslånga träningsbyxor (:
Åkte sen vidare ner till stan och träffade Linnéa, och så kollade vi tillsammans efter kjolar. Fortfarande ingenting! jag menar, hur svårt kan det vara?! Tydligen jättesvårt -.-' men vi fick väl helt enkelt klara oss ändå (: så vid strax efter 2 tog jag bussen hem igen, och eftersom att dansen började 3 så hade jag kanske bråttom. Men såklart upptäcker jag att jag glömde påsen med byxorna på bussen! FUCK IT! haha.
Så Pappasick köra ner mig till stan igen, så jag fick springa in på Stadium och köpa ett par lika dana, in på ICA och köpa "lunch" (en torr bulle & en banan. love) för att sen typ 5 i tre befinna mig utanför ingången till Wilson Dance centre eller nått sånt. Ann Wilson (domaren i Let's Dance) och hennes mans dansskola i alla fall (:

sen där inne höll vi på i 2,5-3 timmar och dansa. Det blev rätt mycket chachacha, lite rumba och en del MTV-jazz.
sjukt roligt var det! fick testa att dansa med partner också både i rumba & chachacha och det var bådde svårt men sjuktligt roligt :D Härliga killar det där! (A)

MTV-Jazzen var svårare, men det var lite likt fristående. mycket koordnination och grejer. *gå med höger ben fram, släng upp vänsterhanden och släng huvudet ner åt höger!* haha, men det var sjukt roligt.

effekten av allt snurrandet, vändandet och glidandet, som vi gjorde barfota eftersom att ingen av oss hade dansskor, blev att alla 4 numera har feta blåsor framme vid tårna!! och dessutom är jag galet trött i mins ben,, men fy fan vad roligt det var!! Åh, vad jag vill börja dansa!!

hemma sen vid 7 och då blev det tacos framför tv:n med syster, i och med att päronen var i Laholm på släktkalas (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0