pluuuugg

usch!
Skrev matteprov idag. ett prov som jag idag gjorde för fjärde gången!! det är seriöst helt sinnessjukt att jag fortfarande inte klarat det. och det kändes så dåligt att det alldeles troligen kommer bli en femte gång... jag tror jag är på G med nått slags rekord i hur många gånger man kan skriva samma prov utan att klara det... det roliga är ju att jag hela tiden tycker att jag steget, men tydligen inte!

jajja. ridningen och så gick väl.. sådär. Det känns bara som om att det aldrig kommer gå as-kalas-bra med Ozzy men heller aldrig sjukt jävla dåligt. utan att varje gång blir mittimellan... och det är trååkigt.

men dagens roligaste var tveklöst mitt & Julias fina sätt att plugga på nu ikväll! Vi ska argumentera mot varandra på spanska och ska redovisa det på fredag. Så då sätter vi oss via Skype och skriver ner och testar våra argument mot varandra. Men det blev kalasbra! och det som tagit oss fleeeera veckor att skriva i skolan tog mindre än en timme via Skype. Fler borde internet-plugga! :D haha

nu ska jag sova snart. Nationella uppsatsskrivning i svenska imorgo ju. hela dagen, slutar efter lunch ;)
Lycka till alla nior imorgon :D May the fork be with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0