Melodifestivalen!

Så igår drog ju den älskade /hatade melodifestivalen igång.. och ja, vad ska man säga? ingen av låtarna var väl helt fantastiska.. men nu när jag tänker efter så äri alla fall någa av låtarna helt okej. Fast Salem Al Fairks var riktigt bra! och sen tyckte jag att Linda Pritchards låt var bra. men sen tycker ju jag också att hon är galet bra och är värd en karriär. men det är ju min åsikt. Olas låt tyckte jag var... en vanlig Ola låt som man antagligen kommer hata sönder innan sommaren pga av radio.... och Pain of Salvation... ja, det var en upplevelse att lyssna/se på den med Zara & Olea. eller ja, det hade nog varit en upplevelse att se oss tre sitta och titta på just den låten. För den var ju hela tiden på väg att bli en rockballad, men den blev ju aldrig det och mot slutet satt vi liksom och ropade och hejjade på dom "kom igen" "NU!! NU!! nu kommer det!!" och Oleas lite udda kommentar "KRYSTA!". fatta besvikelsen när det aldrig kom... men den var ändå okej.. det kändes lite Coldplay tyckte jag. och Jessica Andersson var väl också helt okej (: Men Anders Ekborg tyckte jag mest kändes som nån himla italiensk Tommy Körbergs wannabe, fast inte alls lika bra... fail... och dom andra var helt enkelt bara dåliga! Jennie Silver? vad var det för himla kläder hon hade på sig?! på riktigt? hon såg ut som en insekt?! och det säger jag trot att hon är från Ängelholm?! dvs 20 minuter från Helsingborg...
men men summa sumarum så var kvällens storfavorit Salem Al Faikr. GUD så söt den killen är... heelt absurt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0