full rulle!

för tillfället är jag i princip bosatt uppe på HFRK och spenderar de flesta av dygnets vakna timmar på anläggninen, men jag klagar inte. Det är mysigt.
Men bäst idag var ändå att jag fick rida Sky!! Älskade ponny som jag inte ridit på över 1.5 år!! <3 Underbart. Hon var fortfarande samma söta ponny helt utan egen framåtbjudning, men det gör ingenting för jag älskar henne ändå <3

slutade praoen klockan 3, men stannade kvar eftersom att vi skulle ha US-möte klockan 5. Och de 2 timmarna slog jag ihjäl tillsammans med Bea, Sara & Matilda :D nice

nu är jag egentligen supertrött och vill sova, men eftersom att jag varit såhär trött sen halv 2 idag, så kan jag väl ändå hålla mig vaken lite till? eller?

Dessutom är jag nu officiellt anmäld till ULK steg 2 som hålls i Malmö om 2 veckor. Dock på samma auschwitz hotell som ULK steg 1, men det är bara att bita ihop. hoppas bara att in & Beas rums"kompis" inte är anmäld till kursen... :S  haha :P

men men, nu ska jag skriva lite på en textanalys som ska vara klar efter sportlovet :D puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0