fuck...

ingen bra dag idag.
blev väckt halv 10 av att Linette ringde och typ skällde ut mig för nått om diskmaskinen... bitch!
sen vakna igen lite senare och fick reda på att jag var tvungen att gå ut med hunden innan jag stack till stallet, vilket innebar att jag skulle komma dit senare än vad jag sagt till Bea...
Sen ut med hunden som nödvändigtsvis skulle gå i den allra djupaste snön, så jag fick så mycket snö i skorna att det brände av kyla. mysigt värre. Cykla upp till stallet sen, framme en timme senare än vad jag hade planerat.
fast sen gick det ganska bra, förrutom att jag fick veta att Linette var arg på mig för massa andra saker än bara dsikmaskinen. kanske sa hon det till mig i morse, men i så fall lyssnade inte jag då. och självklart saker som inte stämmer. ex som att hon var arg på mig för att jag inte städat golven igår. nej, helt rätt, det gjorde jag inte. men det gjorde jag inte därför att du sa till mig igår att jag inte behövde göra det, att Emmy kunde ta det idag, för att du hade sagt åt mig att bre mackor istället när klockan var halv 4 och jag skulle stänga 4!!! så jävla lack på henne. sen hade hon tydligen sagt att jag var "trött" och "tog på mig för mycket arbete" Men be mig då inte jobba varenda söndag!
visst jag hade kunnat säga nej, men tro mig. man säger inte nej till Linette om man inte har en väldigt bra anledning!!

men Fångarna på stallet som jag & Bea hade idag gick superbra och barnen verkade nöjda! :D
sen blev det hem och äta pasta carbonara med syster :D haha.

imorgon ska jag skita i Linette och bara åka till Malmö och shoppa utan att skänka den jävla häxan en tanke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0