but it's not over yet

Nu är praoen över. mysig vecka med hästar all over the place haha :P och imorgon fortsätter det, ska jobba i stallet imorgon också för en av de som egentligen skulle gjort det kunde inte, så HFRK imorgon klockan 7. Let's just love it. sen direkt efter det, klockan 9 blir det kiosken fram till 3. det däremot är hemskt på riktigt. jag orkar inte! i alla fall inte Linette. är såååå trött på henne nu! gosh! jävla äckelmänniska!

nu sitter jag och kollar upp lite låtar med hästtema som man kan ställa frågor till barn om. min lista är hittills inte så lång:

* Bryan Adams - Here I am
Spirit, hästen från vildmarken

*The Saddleclub - Hello world
theme song

* Pippi långstrump

Ingen som har något förslag?

jaja. borde väl gå och lägga mig snart... men det finns så mycket man borde göra här i världen. haha :) jaja. puss<3

Och eftersom att nostalgi är lite det ända jag sysselsätter mig med så får alla hästfreaks också ta del i min tripp tillbaka och lyssna på låten i Stallkompisar (The Saddle clud på engelska) och sjunga med i Hello World som man av någon ofrivillig anledning kan hela texten på! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0