back!

haha tillbaka nu. blev en väldigt kort runda! en tredje del av den tid jag kunde lägga ner på löpning så sent som i höstas... men jag har ju inte sprungit på flera veckor, så man får ju ta det lite lugnt!
Är mer otränad än vad jag trodde att jag skulle vara, så nu sitter jag här med en banan i munnen och en fylld vattenflaska brevid mig. Så kan man ha det en söndag eftermiddag!

Har insett att jag bara skrivit massa korta inlägg den senaste tiden. Kan försöka att iallafall skriva nått långt inlägg i veckan :)

Imorgon börjar skolan också. Känns faktiskt inte så hemskt, och igår kom jag på mig själv att längta lite! Men det var ju trots allt 2 veckor sen jag var i skolan och träffade alla mina kära vänner i skolan. Dessutom har jag inte träffat Zara på 3 veckor!! helt sinnes! men på fredag kommer jag träffa henne! Hoppas jag.

ikväll blir det nog blåsningen tror jag... jo, det känns lockande haha :)

puss och hej, nu ska jag gå och duscha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0