älskade vän...

Jag blir så orolig för Kelly...

Det känns som om nånting är fel, men jag vet inte vad eller hur jag kan lösa det. Och jag har inte glömt vad som hände i somras, när hon blev helt borta och visste inte var hon var eller vart hon skulle.

och nu alldeles nyss, när jag gick iväg för att borsta tänderna, ser jag henne sitta i tvättstugan, helt ensam, och bara tittade ut i luften. Jag gick in till henne, och försökte få henne  att resa sig, men hon ville först inte, och morrade lite. Men sen reste hon sig och gick och la sig inne hos Andrea. Precis som om inget hade hänt. Och det är det som skrämmer mig så mycket. de här tvära kasten av att verka helt normal till att bete sig konstigt och läskigt. Precis som i somras...

men jag är så rädd för att hon ska dö. För jag älskar henne alldeles för mycket för det <3
Mer än vad ord kan beskriva, mer än vad siffror kan visa, mer än vad mitt hjärta förmår.

Jag älskar dig Björkstugans Kelly <3

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Vinn smycken från dyra Tiffany & Co. på bloggen!

Gillar du hästar? - Kika gärna in på min blogg då som är Sveriges tredje största hästblogg!



2010-02-06 @ 11:49:42
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0