all day long

.. and all night!

hemma från stallet  efter 13 timmar på HFRK. Egentligen är det roligt, bara det att blir så så himla länge så man blir så himla trött... men men. bara imorgon kvar på praoen (som är den roligaste delen) och eftersom att Zara & Olea drar till St Anton imorgon så ska jag jobba för Zara fredag & Lördag och sen är det öppen bana och då har jag såklart lovat The Boss att jag kan jobba -.-' ibland undrar jag varför jag gör det...?

men men. Det har btw också snöat typ hela dagen så hästarna var supersöta när dom damapde i hagen idag :D haha Särskilt Liberton, för han har inte riktigt greppat att han faktiskt är 12 år. Han tror han är max 6. Så himla söt han är! Je t'aime <3



sorry för kvalitén. Mobilkamera is the shit!

nu ska jag dra och kolla på FRINGE och styrka <3
see U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0