Svar;

Från; Bonehead ang. inlägget "Det här med APU"

Hahaha vår apu är inte alls så;) vi har sammanlagt 16 v. Eller 15:s och vi får lov att hitta apu själva men skolan kan hjälpa oss att få vissa kontakter :) jag trivs superbra med hur vi ska ja de, klagar inte alls på att få ha fria lov :D haha:D
Svar: Texten är om Helsingborgs ridgymnasium, och om man läser på deras hemsida under fliken APU så står det ingenting om det, för jag baserade det jag skev på det som stod. Så om man i så fall sak tolka det så är ridgymnasiets info om APU inte är så bra.... Men alla är vi olika ;)

Kommentarer
Postat av: Bonehead

Ja infon om APU:n måste jag nog hålla med om att den e rätt dålig på hemsidan!

2010-12-24 @ 17:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0