Sitter på tåget på väg hem nu. Blir en lån...

Sitter på tåget på väg hem nu. Blir en lång helg med start ikväll där först ridning och sen rep inför lucic showen står på schemat. Eller bloggade jag om detta innan? Hmm... Synd i så fall för nu kommer det igen ;-) stalltjänst imorse. Måste säga att jag tycker vår klass är helt grymma på att ha stalltjänst! Går alltid snabbt och smidigt och vi är alltid klara minst en halvtimme för tidigt. Härligt. Ridning på schemat sen. Fick det häst jag hittillt gillat bäst på skolan, Ceydido. Gick inte så bra i början men mot slutet var han riktigt fin! Sen... Eller förresten. Jag orkar inte skriva mer. Med kärlek vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0