screw it!!

fuck. insåg vid halv 12 vilken läxa jag glömt bort. historian. första lektionen imorgon - 35 instuderingsfrågor klara. u wish.
satt med dom till halv ett ungefär och hann med att städa innan... sa ju att jag skulle ångra mig, and here it is.. men hade faktiskt glömt den läxan inte struntat i den. och naturkunskapen som jag satt och pluggade behöver jag hjälp med så den kunde jag ändå inte göra klart. så det så...
anledningen till att jag inte sover nu är den enkla att jag trodde nån idiot höll på att blinka med en lampa utanför mitt fönster, innan jag insåg att det var mitt bredband som orsakade blinkadet... smartass (y)
nu måste jag verkligen sova för länge sen!!!!'
med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0