näemen okej

fan asså. dagen började inte bra med att Maja knacka på min dörr, när jag fortfarande ligger och sover och säger; Spanska börjar om typ 4 minuter. P-A-N-I-K. kastar på mig kläderna och rusar till spanska, men kommer såklart försent och bara för det så är det såklart prov också...
men sen så har det väl rullat på, och nu sitter jag på mitt rum med lite musik och tända ljus, redo för en kväll fylld av plugg... inlämning av naturkunskapen imorgon/torsdag. härligt värre + att vi har ett grammatikprov i svenska på torsdag som jag har noll koll på. härligt värre!
Men idag fyller en av mina fina housies, Ellen år, så STORT grattis till henne :D så får avbryta mitt plugg nån gång och gå ut och käka glass och varma hallon med de som jag & edda köpte i tomelilla ;)
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0