lazy day

hade ju sovmorgon idag men vankade ändå  vid 20 över 8 av ren vana. visade sig att alla andra också vaknade runt då så vi gick mest runt och degade innan Maja utropar att vi måste vara i idrottshallen halv 10 för att få reda på vilka lektioner som är inställda... vår väg var inte skottad vilket innebär att det var 50-100cm snö hela grusvägen -.-'
jaja. väl i idrottshallen fick jag veta att ingen av mina lärare lyckats ta sig till skolan idag så jag jag är ledig hela dagen... helt underbart. bara legat och tittat på Grey's Anatomy med Edda i soffan, var uppe och käkade lunch, men annars kommer nog dagen spenderas på Ragårda.. är inte supersugen på att gå ut direkt.
Får se om jag kommer hem imorgon, annars blir det lite jobbigt att hitta nån som kan jobba för mig imorgon...
med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0