it's awesome dude!

varför bryta en vana? vaknade idag 07.48 och börjar lektionen 08.00 (som sagt. onsdagar är sovmorgon). så det blev att rusa till historie-lektionen i vanlig ordning... det är minsann inte lätt att vara morgontrött!
naturkunskapslektionen i eftermiddags typ sket sig för salen var dubbelbokad, och sen var det sån jobbigt tid kvar så det kändes onlönt att gå tillbaka till Ragårda, men ännu mer onödigt att gå bort till kemisalen för matte. jobbigt läge, men ragårda vann...
Men nu sitter jag här, jag vet inte för vilken kväll i ordningen, och försöker slutföra min uppsats om kärnkraftverk.... men nu vet jag inte vad mer jag ska skriva, om jag ens skrivit på rätt sätt!! åååh! jobbigt!!
näe. nu ska jag fortsätta så gott jag kan.. fuck. svenska grammatikprov imorgon också, härligt..
med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0