helgen...

Det blev ingen bloggning igår. var så trött att jag inte ens orkade äta mitt godis. och folk som känner mig vet att jag alltid äter tills påsen är tom, hur mätt jag än är och hur illa jag än mår, så det säger ändå en del om saken kan jag tycka.
Men dagen igår var härlig! Det är nånting med luciashowen som skriker jul! och jag bara älskar det, även om det var riktigt tungt att gå upp igår morse, med tanken på att jag inte skulle vara hemma inom 12 timmar... Men det gick bra ändå, och dagen flöt på riktigt bra. hann till och med äta! haha, det var med än vad jag hade räknat med ;)
själva showen tyckte jag gick bra! min del av us-numret är jag i alla fall nöjd med och Duncan var superduktig :D big love till den hästen♥ .
så vakande idag vid halv 12, och det kändes att det var välbehövligt med 12 timmars sömn. tänkte titta på IDOL finalen nu, eftersom att jag missade den i fredags, sen en tripp till Väla och hitta en mistel och lite en julkapp till ragårdaborna :). sen vidare upp till stallet för ett extrainsatt styrelsemöte i HFRK. haha there will be drama!
ikväll blir det lussevaka med mina fina vänner zara & olea, som börjar med en middag vid 8. härligt värre!!
ha en riktigt bra söndag hörrni!
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0