head for the bed!

Nu sitter jag här och ska gå och lägga mig. känner mig så otroligt duktig varje kväll när jag går och lägger mig vid 11! Men sen att min iPod och dator (jässbox. skyller ifrån mig helhjärtat!) gör så att jag inte somnar förrän framåt 2 tiden, men i alla fall. tycker jag borde få cred för att jag lägger mig tidigt! ;)
Ikväll har jag i alla fall baka julgodis i typ 3 timmar! slogs först med resten av Helsingborg på Maxi och kände mig som världens förortsmamma med min fulla korg... inte bra! och sen blev det bak för allt i världen! helnice.
och sen såklart fortsatt kämpa med mina iPodspel. Går riktigt bra nu! fatta grym jag är på Bakery Store?! helt övergrym, haha ;)
Men kvällens stora lycka var när jag upptäckte, av en slum i form av reklam på Tyra Sjöstedts blogg, att Breitholtz & Berg har gjort en ny podcast, typ som den gamla fast utan radiosändningen!! åååh vad jag blev glad, för herregud vad jag älskar deras podcast! den har gett mig många lärdomar för livet... eller i alla fall roliga saker att fundera på, och när jag, för nån vecka sen upptäckte att deras mixmegapol podcast inte längre går att ladda ner från itunes, så kom denna som en skänk från ovan! Så nu ska hör missbrukas! 17 avsnitt har sänts, och de ska fortsätta hela nästa år så det blir bara att ligga i stenhårt för min del!
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0