grades, grades, grades

Har nyss duschat och funderar på om jag ska koka nudlar så jag slipper äta frukost imorgon, eller om jag ska gå och lägga mig så jag slipper försova mig till matten... hmm. lutar åt det senare faktiskt! shit vad trött jag är...
min naturkunskap är i alla fall ur världen och det känns så himla skönt! skickade in den till urkund vid nio så nu gäller det bara att förbereda en muntlig presentation till på fredag sen är faktiskt hela den kursen avklarad!
fick förresten reda på resultatet av spanska provet som vi skrev igår. fick 67/72 så tror det blev ett mvg... gränsen låg väl nånstans på 64 har jag för mig. men det känns också så himla skönt, med tanke på att betygen inte varit som dom borde den här terminen... så nu är det bara att hålla tummarna för att naturkunskapen också höjs. för jag vill verkligen inte ha ett G i naturkunskap!!
med kärlek vänner. snart är det jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0