gifts and clothing

Har hunnit med lite grann idag faktiskt. ortopeden i morse, men orkade inte vänta på att allt i stan skulle öppna, så körde hem direkt igen. upp en vända till stallet och skriva på massa papper efter frukosten, sen hem och ut med världens sötaste lilla hund.
tillbaka till stallet sen igen.
Men under dagen har jag också slagit in alla mina julklappar, eller i alla fall de jag har klara, och nu ikväll har jag fixat och trixat både med Zaras & Beas julklapp. men om jag skulle skriva vad det var här så kommer det varit i onödan. risken känns rätt stor att de läser det här...
Men istället sitter jag nu och funderar ut vad jag ska ha på mig på julafton. Jag funderar helt sonika på att inte köpa något nytt eftersom att jag ännu inte hittat något, och inte har tid eller lust att åka nån längre stans i den här kylan. Så just nu lutar det åt en mörkblå tunika från VILA tror jag, som min syster har och ett par svarta sametstights... För svart och mörkblått har ju länge ansetts "fel" men trenderna vänder, och är nu helt rätt! 
får väl testa det, helt enkelt. annars får jag ut och panikshoppa en nödlösning på torsdag eller nått ;)
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0