årssummering del 3

Börjar på Bollerups lantbruksinstitut naturbruksgymnasium den 23 augusti och lär då bland andra känna de två figurerna Andreas Strömbäck och Patrik Björk.
... och också Maja Nilsson som blir en av homiesen på Ragårda.
Lektionerna blir helt annorlunda på Bollerup. Bland annat stod fårklippning på schemat.
Kim Bengtsson. en av "original-ragårdaborna". hon flyttade visserligen ut under hösten, men ändå!
Höstfest på Bollerup. tog med mig Zara som mental support!
en väldigt dålig bild på mig & Maja på Höstfesten den 2 oktober
Under terminen tog jag & Maja hand om ett sto och hennes föl. Loreli & Leonardo. Maja & lilla Leo på bilden
Åkte och hälsade på Andrea på São Miguel på höstlovet. Andrea & hästen Ulisses.
Syskon vid Furnas.
Jag & hästen Safira vid Lago de Sete Cidades, São Miguel. 28 oktober - 4 november
Var och såg Oskar Linnros på The Tivoli i Helsingborg med Zara den 5 november
... och Lady Gaga i Malmö Arena den 19 november. helt underbart fantastisk kvinnan är!!
Sen tog min årsdokumentation slut.
Men det har varit ett härligt år, och om jag skulle välja ett ord för att sumera 2010 skulle jag välja förändring.
Mycket har ändrats vilket också har ändrat mig på vissa plan, lyckligtvis mestadels åt det positivt.
Nu siktar vi mot 2011, men först, ett helhärlig kväll med mina fina vänner.
GOTT NYTT ÅR FINA NI!!

Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0