på plats!

nu är jag på plats på Bollerup. Har hunnit packa upp mina väskor, eller ja, det mesta i alla fall, bäddat sängen och träffat 2 av 3 tjejer som jag ska bo i samma hus som. Har trott typ hela tiden att jag skulle bo i det stora elevhemmet där de flesta ettor bodde, men jag hamnade i ett litet litet boende som heter.. öhm jag minns inte men mitt rum heter RA 4 så det börjar med ra i alla fall ;)

jättegulligt och superlitet med 6 rum, men vi är bara 4 som bor här.
om 1 timme och 20 minuter får jag bege mig till idrottshallen för upprop och förhoppningsvis träffa mina nya classmates så att säga!

ååh! tror det kommer bli kalas här! mitt rum är supermysigt, ganska stort och precis utanför fönstret har ajg otaliga gröna hästhagar med massa åringar i! så det blir det första jag ser på morgonen! underbart!

näe, nu ska jag se om det står nånstans vad huset heter ;)
med kärlek vänner♥

update.
Ragårda heter det! :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0