not what i expected

Det blev inte jobb från 15-19 som jag trodde. visade sig att jag skulle servera mat till 40 pers (!!) under kvällen så det blev till 21 istället... menmen. hade ju inget annat för mig så varför inte make some money? ;)

Imorgon ska jag verkligen börja packa. ska försöka packa allt som jag inte, verkligen inte behöver fredag-lördag. på söndag kan jajg ju ändå dra upp det igen ;) haha. Så det är väl 2 vanliga outfits och 1 med ridkäder... det får funka! får tvätta det på skolan sen. Tror inte jag får ha samma ridkläder på ridskolan som på skolan... smittorisk u know! eller än sen? det går ju inga sjukdomar på ridskolan nu, vad jag vet (och det hade jag vetat om efter att ha sommarjobbat haha!! ;) så då borde det väl gå bra? eller?

aja. får väl reda på det när jag kommer ner :)

näe, nu ska jag bara skörna min vete på Frontierville (jäss, jag har gett upp Farmville!) om typ 40 minuter sen ska jag faktiskt sova, behöver komma tillbaka till en mer... human dygnsrytm ;)

med kärlek vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0