lite grann på väg

Var egentligen på väg till sängen, men var tvugnen att testa ifall min dator ville samarbeta nu och ladda upp sig (den strular fortfarande -.-' de på siba kunde inte hitta nått fel -.-') och dessutom var jag i skut behov av att ladda min iPod. vad skulle jag gjort utan min kära iPod touch? ingenting haha :)

imorgon hade jag planer på att dels ladda mitt skånetrafiken kort med lite pengar, åka till City gross och köpa porslin till skolan och dels hänga på stallet en hel del och rida för första gången denna terminen! herregud vad jag har längtat! har ju varit ridsugen i flera veckor!! + att jag & Bea drar till Malmöfestivalen på kvällen för att kolla på Anna Bergendahl. där är det största problemet bara att jag slutar rida kvart i 8 och tåget till Mamlö går 10 över 8.... så 25 minuter att ta sig av hästen och ner till stan... jomen det känns lämpligt! (Y)

näedå, det ska nog gå bra! det måste det göra! (:

och på tal om nånting helt annat så flyttar jag inte in på skolan förrän på måndag. skönt! slipper stressa på söndag + att jag får en dag till att packa! yey me! :D haha

med kärlek vänner och godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0