Kan den bli min?

Mest för skojs skull sökte jag igår på tradera på Balenciaga väska och fick upp precis en sån jag ville ha för ca. 1100 kr! som ny kostar den £1125, alltså lite över 12000kr! grejen är den att auktionen går ut på tisdag och jag
bestämma mig för om jag vill ha den innan dess, om jag kan det vill säga. Det är egentligen onödigt mycket pengar för en som jag, som spenderar 5 av 7 dagar ute på landent med inget behov av annat än skolväska, men samtidigt vill jag ha den helt galet mycket för den är så sjukt snygg och det är ju ett väldigt bra pris! även om jag inte kan vet hur bra kvatlitét det är på den...

Så det blir morgondagens funderare när jag beger mig ner mot skolan igen. 06.30 åker jag ner till knutpunkten för att ta tåget 07.10. underbart fast att man inte börjar förrän 10.30... -.-' haha

med kärlek vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0