Jewel

Fan asså... här sitter jag och har lite klädsam ångest över att jag glöömde lämna tillbaka mina filmer idag, samtidigt som jag mer eller mindre spelar sönder Foolish games med Jewel på spotify... underbart! men den låten är faktiskt så helt galet bra att den är värd att spela sönder. love it.

imorgon är det en hel del saker som ska hinnas med. Borde börja tvätta och så till Bollerup, åka och lämna mina nu sena filmer, gå ut med Kelly, börja packa lite grann, posta vykortet till Lidija. allt det innan klockan 3 för då ska jag jobba.

vet inte hur många gånger jag har tänkt att, "nu är det äntligen sista gången jag ska jobba sista gången i den där jävla kiosken!! inga mer samtal med chefen from hell! peace on earth med andra ord" men på nått konstigt sätt så hamnar jag hela tiden där igen. oundviktiligt!!

jaja. bit ihop och bryt ihop.

på tal och nånting helt annat så är stay here forever med Jewel också rätt bra. check it out! ;)

med kärlek vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0