Helsingör

Så dagen har hittilis spenderats på andra sidan sundet i Helsingör. kollade runt i lite butiker och så, men köpte ingenting ;)

Åt supergod fisk på en restaurang vid torget, men portionerna var så gigantiska att man inte kunde njuta av allt. så onödigt -.-' hade egentligen planer på att trycka i mig en av de klassiska danska glassarna med sylt, grädde och en gräddbulle på toppen, men orkade faktiskt inte. får bli en annan gång, typ om 5 år eller nått, haha :) måste verkligen göra mina danmark besök tätare!

annars har jag inga särskilda planer för ikväll. ska nog bara ta det lungt för att få min hals på banan igen. nacken känns bättre idag så nu är det two down, one to go!

med kärlek vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0