Charmig som få!

här sitter jag och känner mig otroligt charmig med mitt väldigt märkligt formade vita linne och mina nyinköpta lila/orange blommiga underställsbyxor och packa för fullt inför gymnasietiden!

har än så länge packat ner det jag hade rent i garderoben (aka. det jag aldrig använder, men som känns bra att ta med) + lite ridkläder (som jag inte heller tycker om att använda). sen har jag hängt ut resten av kläderna (alltså de plagg jag använder) på tork och satt igång en tvätt till med mörka kläder. känner mig ändå ganska nöjd.

Hade planer på att packa i tre olika väskor. en stor resväska med vanliga kläder, en bag med ridkläder och en liten rullväska med påslakan, handdukar och grejer. känns det lämpligt?

näe, nu ska jag fortsätta! räknar med att hinna en sväng till stallet också ikväll :D



med kärlek vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0