Avklarat

Första dagen på gymnasiet, med allt vad det innebär är avklarat. gick i "skolan" mellan 14-17 (helt klart skånes märkligaste starttider) och efter det har jag umgåtts med några i min klass (NVH10), blivit fotad med namnlapp till lärarna, kollat på film, ätit 2 gånger och nu har jag alltså hamnat här, på mitt rum RA4. är sjukt trött efter en hård helg och en dag fylld av intyck.

och nån mjukstart blir det heller inte direkt. matteprov imorgon klockan 8! underbart. det är precis vad 30 st samhällstjejer (just det, nämde jag att vi bara är tjejer i min klass? det går en kille i hela hästprofilen och han går NV) behöver!! matte på morgonen efter sommarlovet! jippie! haha men det är som tur var inte betygsbaserat! underbart!

med kärlek vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0