äntligen sista!

sista dagen på sommarjobbet idag. var helt galet trött hela dagen så det var underbart att veta att jag skulle kunna sova ut imorgon!! underbart!

hem och äta sen. galet gott med mat! haha helt sinnes vad hunrig man blir! upp till väla en snabbis också för att leta efter ett par bra hörlurar, men hitta inga bra. Åkte ner till gröningen sen också med mina päron och åt glass och tittade på det fartyget som gått på grund i Helsingborg (: går inte så bra för den båten kan man säga (: har suttit fast sen i fredags! :D

och nu sitter jag och tittar på snabba cash på min dator. somnade ju sist jag såg den. inte för att den var tråkig utan för att det var på lussevakan i julas och det var efter luciashowen på stallet. var aningens trött...
det blir säkert kalas.

med kärlek vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0