magnificent

detta är et onödigt inlägg, men jag bryr mig inte för jag känner för att skriva!

vet ni vad jag kom på igår? att ordet magnficent (samma som U2s låt) är sjukt fint!! det är typ mitt nya engelska favoritord! yes gissat! jag är en så stor tönt att jag har favoritord. men har man för mycket fritid så har man! innan var det typ ordet "language" bara för att det låter så fint. sen att innebörden inte är lika vacker på svenska, behöver vi inte ta nu! haha

by the way, har jag precis kollat igenom alla klipp som finns på Amanda Jenssen från IDOL på youtube känns det som. fy fasen vad hon är bra! :O har alltid gillat hennes stil och röst och så, men nu var det rätt länge sen jag lyssnade på henne, förrutom den John ME saken då, men det räknas inte, så hon är kalasgrym! hoppas on släpper nytt album nån gång...
kollade igenom Anna Bergendahls alla IDOLframträdande också häromdan. hon är också sjukt grym!! hennes tolkningr av låtarna är typ alltid bättre än orginalet. typ som Over the rainbow, have a heart, och time after time. fast time after time är inte bättre än originalet, den är bara bra

näe, nu ska jag sluta skriva massa onödiga saker... haha lev med det, och puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0