Är det okej?

massor att göra idag.
älskar att ha det så! bara hemma små stunder för att byta om eller ja, gå på toa eller nått haha. läste btw i Metro typ att man var "Tidskontrollerande" om man ville ha det så. + massa andra saker också såklart, men i alla fall...

ridning först i förmiddags då, som vanligt, på Liberton. gick rätt så bra, han var inte riktigt framme för skänkeln bara. jobba sen med Zara och Olea. och jag vill bara påpeka att vi var JÄTTEDUKTIGA!. haha. faktiskt. vi städade intensivt i kanske 40 minuter, utan att knappt prata med varandra för alla var så fokuserade på vad dom höll på med och för att uttrycka det milt, så är det inte direkt så det brukar se ut... haha.

satt kvar ett bra tag med dom och väntasde på att diskmaskinen skulle bli klar samt funderade över kvällens planer och kom fram till att Film hos Zara var ett bra alternativ. halv 5 drog vi hem, och jag bara sprang in typ gick på toaoch slängde ner löpartights och löparsko i min skinnväska och körde ner till stan för att träffa Christian.

Diskuterade om hur vi skulle duka på hemkunskapen i Gamleby och kom fram till att vita löpare, blåa underlägg och snäckor på borden var passande. bestämt! körde sedan direkt vidare till Pålsjö för att springa en runda. blev en halvmil. skönt som fasen var det! hem igen i ett rasande tempo och duscha snabbt, slänga in kläderna som jag ska ha med mig till Gamleby i tvätten och sen köra som en dåre till Zara för att kolla på film.

Blev först 27 dresses. faktiskt riktigt bra! och sen The talanted Mr. Ripley tror jag den hette. lite konstig film med typ lla kända skådespelare i hela världen! Matt Damon, Gwyneth Paltron, Cate Banchett, Jude Law och massa andra. såg bara typ halva men den verkade bra. bara väldigt konstig.

nu är jag typ jättetrött, som varje kväll, men imorgon blir det Familia med Bea. dom fyller 3 år, så massa artister kommer dit, Bland andra the one and only ROBIN BENGTSSON :D haha love him <3 och Alcazar. jag älskar Alcazar, är det okej?

bjuder dessutom på en bild från Hurghada, Egypten i våras. mest för att jag vill dit igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0