idoooooool <3

JAAA!! IDOL har äntligen börjat igen! kalas-roligt. gosh jag älskar det! och nu har jag, efter många om och men stratat min IDOL-blogg. sofiesidolblogg.blogg.se, så det ska nog bli bra!!

har annars bara chillat idag. sjukt skönt. är sådär lite jobbigt förkyld! ingen svininfluensa, hoppas jag i alla fall. men det ska det inte vara. har ingen feber eller så. bara ont i huvudet och i halsen.
men på lunchen idag testade jag, Bea & Lisa ett nytt ställe som ligger alldeles jämte skolan och heter "Hälsovisionen" kalas nice. sjukt mysigt och galet god mat! try it! det ligger inne på Nicolai!

jaja. imorgon blir det skola, sen jobb och rida. är fett sugen på att rida! och hoppa! wiie! me like! fast på söndag ska jag tävla dressyr, på Lützen. syster tvingade mig att skriva upp mig eftersom att dom hade få anmälningar.. störigt, yesyes.

men men that's life. ha det<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0