en stalldag

stallet nästan hela dagen idag.
drog dit som vanligt vid halv 11, men innan dess hittade jag massa hästsaker i garaget som jag letat efter hur länge som helst!! typ som mitt dressyrspö, benskydd och hjämpåse! och där låg det! sjukt kul, det har legat där sedan augusti 2008, typ ett år alltså. man liksom bara, segt? haha sjukt kul i alla fall

rida sen med! hade värsta evighetsbanan! den jobbiga typen där varje moment är något man måste anstränga sig lite för att det ska bli bra, och ridhuset är liiiite svettigt varmt! kände mig inte direkt som världens fräschaste människa efteråt, men då vet man att man i alla fall har ansträngt sig!
sen blev det lite jobb och så, och sen ner till stallet igen och göra vid Lützen, typ tvätta benen och svansen bara. knoppa och sånt fixar vi imorgon, haha (:

avslutade stalldagen med att bygga fram dressystaketet och lite sånt (: nice
sen blev det mest hem, leka ambitiös och cykla till Maxi och köpa mat och annat med syster, bara för att sedan slänga sig i soffan och feta i sig diverse saker heeela kvällen lång.

och nu har jag druckit 2 liter vatten. inte bra. haha

nu måste jag snart sova. ha det bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0