en hemsk morgon

usch. hade världens värsta morgon. vaknade och kände mig som en zombie. och undrade vad fasen det var för ljud under min säng! det go typ massa minuter innan jag fatta att det var hantverkarna. och sen blev jag sjuuukt irriterad på att dom kom på en lördag! och det tog änu längre tid att inse den hemska sanningen att det inte var lördag, utan måndag och att om jag inte pallarade min ur sängen inom de närmsta minuterna, så skulle jag bli sen till skolan!

usch på sånt.
var sen helt seg i skolan och så, men sånt är det.

haha. jobb sen och så och har nyss kollat på Tinas cookalong. kände att all min ungdom där! haha, men nu tar jag tillbaka den, genom att kolla på premiären av Svenska Hollywoods fruar! haha

ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0