inget flyt...

har inte haft riktigt flyt idag...
började i skolan med att vara på soptippen halva förmiddagen... lukterna vid biogasstationerna var nog det värsta jag någonsin varit med om!! trodde ett tag att jag skulle kräkas!! :O och jag är ändå inte särskilt äckelmagad!
matten och så gick bara segt och jag orkade inte tänka så jag läste istället i min Camilla Läckberg bok, vilken jag i övrigt lekte stalker till på eftermiddagen, när jag skulle skriva en författarbiografi om henne. så ut med all info från internet bara! och efter typ 3 försök lyckades jag få det så som jag ville ha det... -.-'.

jobb sen i kiosken, och lyckades vid första samtalet med Linette trycka på nån typ av knapp som gjorde att jag typ inte kunde höra henne... tog typ 90 minuter innan det funka igen!

rida sen på kvällen, och det gick typ... käpprätt åt heeeelveeetee! kände mig som världens mest usla ryttare. kunde inte stanna hästen, kunde inte få honom att gå framåt och jag kunde inte böja honom!! :O hur lyckat är det? näe, precis, inte särskilt...
jaja, better luck next time säger jag bara...

nu vill jag bara sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0