as I said!

som jag lovade!

men jag blev inte så ledig som jag trodde. eller jo, det är klart jag var ledig, men jag slutade ju inte skolan förrän halv 4 (okej, kvart över 3, men sak samma!) och var hemma 4. och då hjälpte jag mamma och dom att lägga resterna av vårat kök i ett släp som dom körde och slängde. sen drog jag till stallet mest för att jag inte hade något bättre för mig, men också för att jag ville och för att jag inte ska dit imorgon. + - = 0 you know!

så det är så det blev. och övriga planer för kvällen är inte många! är helt galet trött och kom just i detta nu på att jag har idrott imorgon. + att jag har världens fetaste träningsvärk i ljumskarna! seriöst! helt otroligt vilken värk man får av att rida utan stigbyglar, som vi gjorde igår, och dessutom har jag träningsvärk i magen, så mycket som jag fick sitta emot på Clooney igår. jesus vad han drog. nollkontroll yesyes!
så vi får se hur rörlig jag är imorgon med tanke på att den värsta träningsvärken kommer efter 2 dagar, och att engligt Martin (säker källa!) så är våra nya idrottslärares uppvärmning lika jobbig som våra förras fyspass. och dom tyckte jag ändå var rätt tuffa!

men vi får la se helt enkelt. det är i alla fall fredag. bara en sån sak gör mig lite lätt lyrisk. love it!
puss, ha det <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0