seg lördag...

isch. dagen började inget bra. ridningen gick kasst och jag var bara trött och irriterad på alla i min grupp och kände bara för att rida själv, utan ridlärare och anra som störde och göra mitt, men näe. då sprng det typ 9 andra hästar runt mig med ryttare som hade mer eller mindre kontroll, samtidigt som ridläraren satt på staketet och sa vad man gjorde för fel.
sen efter ridningen var jag helt slut och jag hade sjukt ont i huvudet och jag kanske ska till en läkare i veckan och se varför jag aldrig blir frisk! Har som sagt varit sjukt i snart 2 månader och det känns ju ärligt inte helt bra...

jaja. snart ska jag i alla fall iväg med syster till Maxi och sen blir det hem och ha trevligt framför TV;n med min HägenDasz-glass och Robinson. jag längtar :)

ha det bäst så länge. bloggar nog mer ikväll :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0