kärlek?

gaah!! har nyss kollat på Robinson (haha, jag orkade!) och herre gud vad det är roligt att se på!! men det var redigt bajs att Lukas åkte ut. han var för snygg för det!! men nästa program, nu på lördag verkar ju sjukt roligt!!! alla typ bryter ihop för maten är slut och Jarmo skadar sig eller något!! ihhh. jag längtar sönder. det störiga är ju att jag nu har fått för mig att det är fredag idag, eftersom att jag brukar spendera mina fredagskvällar såhär, så först tänkte jag, JIPPIE Robinson imorgon, sen kom jag på att det bara var onsdag. och sen fick jag för mig att jag skulle rida imorgon, men det ska jag inte det heller det är också på lördag. jag längtar till lördag.

en annan sak som jag kom och tänka på, eller rättare sagt fick bekräftat, nu när jag såg Robinson, är att jag har någon slags förkärlek till killar, vars efternamn börjar på B! helt sjukt. Jesper Blomberg. Robin Bengtsson. Kevin Borg. Erik Blomkvist. Lukas Berglund. ser ni sambandet. det är helt sjukt!! jag vet inte vad det är, men lite läskigt är det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0