jag har gjort det!

fredag igen! känns som om det var igår det var fredag senast. näe, nu ljög jag faktiskt. det känns som det var 100 år sen jag och Andrea var på stan på 1:a maj, men ändå. och imorgon är det 1 månad sen vi kom hem från Egypten. oj.. det känns länge sen! riktigt länge sen! men sånt är det. skolan idag var stressig. hade 2 inlämningsuppgifter, och en av dom hade jag helt glömt bort och alltså inte gjort den, så jag var tvugen att sitta så mycket jag kunde med den. dessutom hade jag, eller ja, jag skulle haft matte, och på så sätt fått en rimlig chans att göra mitt steg innan sommaren, men näe! då hade den läraren blivit sjuk, och gått hem, så nu finns det inte en chans i helvetet att jag blir klar. lite tråkigt, men det är sånt man får ta.. gjorde i alla fall klart min andra inlämninguppgift, en parafras/artmakeover på en valfri tavla. jag har gjort Salvador Dalis "The Dream" eller jag tror det är han som jag gjort den i alla fall. sen hade vi labb hela eftermiddagen, så det blev ingen tid att göra det då. men det var roligt :) kopplade ström och så, och det gick faktiskt ganska bra. haha. faktiskt :D

sen blev det stallet med Olea och alla andra. mysigt värre. ha. bäst är nästan när jag & Olea cyklar hem på kvällen. så himla kul! typ dampar och skriker och skrattar hela vägen. usch vad kul! :) sen nu, ganska nyss, gjorde jag det som alla pratat om dom senatse månaderna. jag såg Twilight. filmen Twilight. och.. ja, den var väl helt okej. inte jättebra, men killarna kan man ju verkligen inte klaga på. dom var mer eller mindre skitsnygga allihopa, så det är ju alltid något ;). näe, men den var väl bra. ingen större sensation, men okej.

nu sitter jag och snackar i Skype med Martin, eller ja, egentligen bara Martin men i och med att han är hos Fredrick och lanar,så hör jag alla som är där också. haha vilket också innebär att jag fattar inget. haha. kan ingenting om spel. typ Sims som max, och det var länge sen, jättelänge sen, och det var ändå ganska trist. haha. är inte gjord för spel, emn sånt är det <3 ha det bäst puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0