märkligt...

ibland känner jag verkligen hur konstiga vissa tankar och känslor jag får. just nyss iscen satte jag hur jag skrek/skällde ut en av mina bästa vänner verkligen efter noter mitt på skolan, inför alla. utan att jag riktigt tänkte på det tänkte jag ut extakt vad det var jag "sa". och det var massa hemsa saker som skulle sårat henne jättemycket. när jag sen kom på mig själv, fickbara en extrem lust att genomföra det jag just iscensatt imorgon. helt sjukt. för det första, har jag ingen att skälla ut, jag tycker liksom inte illa om någon på det sättet. och dessutom har jag faktiskt slutat med att skrika på folk och vara allmänt arg på vissa sedan jag slutade på Dalhem, vilket var snart 3 år sedan. Gud, var länge sen det var... jag tror faktiskt inte att jag har hatat någon riktigt intensivt sedan jag slutade där. jo kanske, men absoult inte på samma sätt. och jag har nog inte varit så fruktansvärt arg sedan dess i heller. Det var nog en av de bästa sakerna jag gjort i hela mitt liv. Byta från Dalhemsskolan till Kunskapsskolan. För det första var den skolan inte alls bra, jag lärdemig inte specielltmycket och det konceptet på kunskapsskolan (med kp, ws, ph och allt sånt) passar mig sååå ycket bättre än det vanliga, komunala viset att lära ut. Sen får jag gå i samma klass som de flesta av mina närmaste vänner, vilket gör skoldagen och lektionerna bra mycket roligare (Olea, Julia, Bea, Linnéa och alla andra ni lyser upp min dag <3), och jag slipper alla på Dalhem som jag nog ärligt tyckte mer eller mindre väldigt illa om de flesta. undantag för vissa. usch vad hemskt om jag fortfarade gick på Dalhem. undra hur jag skulle vara då..? helt annorluna antar jag. men nu är det som det är, och jag lovar och svär att jag inte ska skada någon jag håller kär. ahah för att rimmma till det på slutet. sov gott alla människor, nu ska jag dejta min kudde ett tag :) puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0