härligt, hatat

VÅREN HAR KOMMIT PÅ ALLVAR!! nu är det sant!! har vårjacka, och tröja och det är alldeles lagom varmt. sååå underbart!!
en annan sak som är underbar är ju att i övermorgon flyr jag Sverige och åker en vecka till Hurghada, Egypten. håller på och packa och sånt nu. åh, så härligt det ska bli!!

idag har jag som vanligt träffat mina älskade vänner på stan. riktigt nice, och dom andra i provrummen på Gina Tricot hade nog ganska kul åt oss, eller Olea när hon & Zara försökte konstruera en klänning som hon ville ha den, vilket resulterade i att Zara stod med hennes klännings underkjol, och försökte få den att se bra ut i Oleas klänning, medans bägga hade klänningarna på sig. så sjukt kul åt, borde filmat eller något haha ;) blev i alla fall en bild, kanske kommer senare :*

en sak har jag kommit på. det känns lite grann som att enkronor förföjler mig hur jag än gör!! jag hade lyckats samla på mig 11 enkronor nu på stan, trots att jag bara köpte fika och nu när jag kommer hem hittar jag små högar på 2 ställen i rummet. sammanlagt: 21 enkronor!! plus att jag har en hel burk med typ över 200 enkornor, eftersom att jag lägger alla sånna där i och med att jag verkligen hatar dom. alltid ivägen!! haha ;)

Näe nu måste jag fortsätta packa och städa lite, så jag skriver kanske lite mer sen. ha det bäst så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0