EARTH HOUR!

har uppdaterat dåligt idag. har liksom inte haft någon som helst inspiration att skriva nånting alls, men kände mig pressad att göra det ändå. ha.
livet rullar väl på som vanligt och allting är bara så himla vanligt. det stör mig otroligt mycket kan jag berätta. det händer INGENTING intressant i  mitt liv just nu. det har kommit till den nivån när helgens höjdpunkt är Let's Dance reprisen imorgon... då är det illa. riktigt illa..

nu börjar i vilket fall som helst Earth Hour, runt i hela världen. sjukt coolt egentligen. ett så globalt event liksom. och mitt rum är väldigt mörkt så jag ser knappt mina tangenter, haha ;) nu ska jag i alla fall duscha ha det bäst, och släck lampan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0