a tuesday of life

whoo. haft fullt upp hela dagen, så därför kommer inte uppdaten förräns nu. inte för att jag tror någon bryr sig, men ändå:) haha. Gröningen med skolan idag och hade typ turnering mot sjuorna i olika saker. var med på "Evighetsstaffeten" och sen fick dom andra göra något, haha :) nice. sen 12 gick vi som kulle servera ner till JacobHansen och dukade och så. gick rätt fort, så var hemma sen vid halv 2. märkte då att Kelly, min hund, inte alls mådde bra och verkade ha ont i magen, så jag ringde min mamma, som ringde min pappa som kom hem. så viåkte till veterinären med henne och var där hela eftermiddagen, men dom hittade inget. utom att hon hade förhöjda värden i bukspottskörtlen.  men jaja. så vi fick åka hem igen. och då var det bara att direkt käka en snabbmiddag som bestod av snabbnudlar och färdiga köttbullar värmda i micron. Micron är tonåringes bästa vän, säger jag bara! haha och sen ner till JacoHansen igen för att då servera på riktigt. och det gick faktiskt riktigt bra. men gud vad ovant det var att se alla som man sett typ varje dag i 3 år helt uppklädda och så. nice. längtar till våran middag nästa år... men men. det ända dom gjorde var ju att hålla tal!! seriöst, men 9:ornas lärares tal var ju bäst. arian om hur det låter på morgonen om man ska ha föreläsning i arenan på eftermiddagen. "Hade vi föreläsning idag?" "VA? när då?" "Har vi nått i eftermiddag?" "Var det SO vi hade?" "Var det i arenan vi skulle vara?". det roliga var dels att det stämmer så himla väl, så låter det i vårat klassrum också, men också att det var en lärare som först sa då som var "själva läraren" och ha att dom skulle ha föreläsning osv. och sen kom dom andra 4 lärarna med dom frågorna, och ja... det lät bara så himla roligt. sen bara när Cathrine bröt Thomas mitt i när han hade fortsatt med talet och bara "Det är NU arian kommer. en kvart senare" haha fett kul. jaja. måste bara påpeka, at vi som går i åttan nu, dels kommer vi vara dom ända som går kvar som har gått där sedan skolan öppnade nu när niorna slutar, och så kommer vi vara dom första i Helsingborg som gått alla 4 åren på Kunskapsskolan, i och med att vi började redan i 6:an och alla andra började . i 7:an och 8:an. men sånt är det.

och imorgon blir det också nice. då ska vi till Bakken :) haha. känner egentligen inte riktigt för det, men det är som det är. sen i övermorgon är det skolavslutning vilket innebär SOMMARLOV!! jippie. egentligen känner jag inte för sommarlov i heller, hade lätt kunnat tänka mig att plugga i alla fall en vecka till, men det kanske man inte ska säga högt, eller? haha

näe, gott folk. nu ska jag nog snart sova. är fett trött. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0