stranden :)

idag var det varmt satan, så det ända alternativet var väl stranden, och så fick det bli. låg där och stekte i nån timme och lyckades bränna mig lite på ryggen, men thank God inte mycket, haha :) så nu har jag fått tillbaka nästan samma sexiga raka linje på ryggen, som jag fick när jag var i Egypten sista dagen, haha :) men som sagt. jag älskar repriser.

annars händer det inte mycket. men livet rullar på för det... jaja. nu ska jag lyssna på massa bra musik, och kanske... lägga mig tidigt, haha. det har inte varit mycket av det på lovet, men who cares?
jaja. puss <3

och imorgon/inatt åker Zara & Olea till Greklan och leavar mig här! det är väl elakt, är det inte? haha. men ha det bäst tjejer, om ni läser detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0