sommarvärme!

heelt underbart väder idag! riktigt varmt i morse när jag öppnade dörren och funderade på om jag skulle strunta i att ta jackan eller inte, men den hängde med. rätt onödigt insåg jag sen. skoldagen var också chill. eller ja, jag gjorde i alla fall ingenting, och jag kom på att hela dagen var som ett ända långt hemkunskapspass. först på morgonen serveringskunskap inför 9:ornas avslutningsmiddag på Jacob Hansens hus nästa tisdag. sen hade jag i och för sig svenska i 10 minuter, och dom 10 minutrarna gick åt till att hitta det jag skulle "arbeta" med. sen klockan 11 var det bara att ta sig i kragen och gå ner och hjälpa till i disken. det är typ det tråkigaste man kan göra vill jag bara påpeka. och till råga på det, hade Olea kommit ner lite tidigare så hon var redan i liksom själva disken och jag fick stå där ute och torka borden... -.-. skitkul verkligen. dessutom kom inte han som jag skulle göra det ihop med, så jag fick ta allt själv... höll på att dö av tristess vill jag lova. men med Oleas hjälp kom jag iväg rätt tidigt ändå, så kvart över 12 intalade vi våra "Restaurang - och caféansvariga, Ann & Janet att vi hade rätt så bråttom, så vi stack. vill bara påpeka att det bara fanns personer vid 2 bord när vi gick, och dom var rätt rena, så jag lämna inget helvete efter mig. ville bara poängtera ut det...

när jag kom hem sen vid halv ett, bytte jag om från jeans till shorts och ta mig på studsmattan ett tag. heela underbart!! men snart får jag väl ta mig i kragen ännu en gång och sätta mig och läsa en skönlitterär bok, så jag i alla fall gör nånting på hemstudiedagen :) ha det och puss <3

Kommentarer
Postat av: Yazmina

Sv: Ja, Jarmo är Robinson för mig. den bästa överlevaren helt klart :) Anna var även hon värd vinsten då hon överlevde träsket.. tyckte jag=). Vad tyckte du? :)

2009-06-01 @ 22:13:27
URL: http://yazminaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0